miercuri, 27 iunie 2012

Sunet

Mai intai o sa vorbesc un pic de mine pentru ca de cand ai aparut tu eu am cam ramas pe locul 2. Te-ai jucat cu focul pana cand mi-ai ars orgoliul. Orgoliul la care puteam sa jur ca nu voi renunta niciodata. Momentan, mi-am luat tocurile, sentimentele, si privirile dulci pe care le credeam pierdute si am plecat. Nu stiu unde ma duc, da sunt sigura ca sunt pe drumul meu. Si incerc sa imi fac loc prin fumul de tigara si sa ignor vicile altora. Apropo de vicii, eu sunt unul dintre ale tale, nu? Hmm, vezi? nu pot sa vorbesc mai mult de un minut despre mine ca trebuie sa apari tu in discutie. Ma rog, narcista din mine incearca sa se afirme si acum sunt eu aia dulce.

"Auzi ma, chitara aia ce mai zice?"
"Nu zice nimic...canta, hehe"
"Eu am auzit ca mi-a soptit ceva.."
"Esti nebuna, chitarile nu vorbesc"
"Poti sa nu mai fi asa un idiot si sa ma asculti un pic?"
"As putea sa dau o replica si la asta, dar ma rog, te ascult"
"Nimic...lasa"...

Si ce te enerveaza cand iti fac asa,nu?

"Heii, te iubesc"
"Si eu te iubesc"
"Asta mi-a spus chitara"


3 comentarii: