marți, 4 decembrie 2012

La o ceasca de ceai.


   



Hei, astazi...

Astazi o stare de bine. O stare de liniste sufleteasca si o bucurie..asa pe dinauntru. Habar nu am de ce pentru ca in mod normal starea naturii ma afecteaza, dar acum chiar nu. Ieri a fost primul cutremur pe care l-am simtit, alaltaieri a fost cea mai puternica furtuna pe care am vazut-o vreodata.. Si chiar ma asteptam sa aud bataile inimi naturii, sa plang odata cu ea sa simt ce simte si ea...
Dar azi..Azi nu. 
Tin in mana ceasca fierbinte de ceai, si sunt bine ma! Adica.. Nimic nu imi afecteaza starea mea de echilibru.

Adica de ce m-ar mai afecta ceva cand sunt pe de plin multumita?
Natura e mic copil in comparatie cu sentimentele noastre..nu este asa?
Daca iubirea noastra ar fi un cutremur s-ar crapa Pamantul in 2. Daca ar fi o furtuna ar imprastia marea in lumea toata. Asa ca ce a fost zilele trecute nu ma misca deloc


Acum ca mi s-a terminat canuta de ceiut. mi-e dor de tine. 

4 comentarii:

  1. Nu mai spune:)). E bine atunci :) persoanele se schimba.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce postare frumoasa , adevarat..ce-ar fi pamantul daca s-ar da dupa sentimentele tale..
    Ei bine , cred ca starea ta prvine de la iarna . Eu cand va zic ca iarna e magica..
    Pastreaza cat mai mult starea asta si bucura-te de ea , probabil ca vremea dezlantuita a vrut sa ne faca sa simtim si altceva in afara de propriile sentimente..habar n-am .
    Zi frumoasaa !

    RăspundețiȘtergere
  3. Iarna e frumoasa si o cana de ceai sau ciocolata calda e tot timpul perfecta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place cum te exprimi, ai substanta, se vede ca vine din suflet.

    RăspundețiȘtergere