joi, 3 februarie 2011

Free`:)


Baii!!!..

 

vacanta asta mi`a prins bine. A fost ca o detasare completa de tot ce inseamna oras. Si cand zic oras, zic oras dala..nebun! Cu babe sictirite in autobuz, care se uita la tine de parca ai fi plin de c****, baltoci pe care nu mai sti cum sa le ocolesti, aglomeratie etc.  Si cel mai important, am scapat de scoala. Nu zic ca nu imi place, defapt, eram atat de ocupata, incat dormeam 5 ore pe noapte ca sa invat si mi se parea normal. Ii auzeam pe toti ca s-au saturat, ca liceul e... :)) si eu..nu intelegeam ce ii deranja. Acum, in vacanta, mi`am dat seama ca defapt scoala ma epuizeaza, ma seaca complet!! Si dupa ce mi`am dat atata interesul mi-a mai iesit si media mica :|. (oh god, ce copil ofticat sunt) But` no. Semestru asta, o las lejer:> Relax. O sa o iau razna daca inca un semestru mai stau vreo sambata in casa sa invat. ( Nu zic ca nu o sa invat deloc,o las putin mai moale doar). Si media..hmm.. o sa incerc sa fac si eu ca alti, pentru ca am observat ca cu cat iti dai interesul mai putin, cu atat ai media mai mare:))

Si sa ma mai bucur si eu de altele:>
Vreau sa rad
Vreau sa ma bucur
Vreau sa fie vara
Vreau sa traiesc
Vreau vacanta...
Si..alea-alea combinatii nebuniii:)




P.S=> Vacanta m-a facut sa adun o gramada de ticuri verbale, de care trebuie sa scap inainte sa incep lic` ca ... mda`..:)) 

2 comentarii: