joi, 10 februarie 2011

Valentine`s Day.



 
 

 




Nu vreau sa vina. Vreau sa stea cat mai departe de mine. Urasc dragostea. Nu am urat-o intodeauna, au fost momente in care era principalul lucru in conceptia vietii mele.Dar acum nu. As vrea sa nu mai simt nimic. In special dezamagirea. Nu imi place ziua indragostitilor. Nu mai imi plac indragostiti, nu imi mai place dragostea in general. Pentru ca dragostea..e ca aerul. Nu e numai oxigen, mai sunt si impuritati. Nu e numai dragoste, mai e si gelozie, neincredere, tradare etc. Pentru ca multi nu stiu ce vor. Aici vroiam sa ajung... 
De ce apari in drumul cuiva numai ca sa te afli in treaba? 
De ce iubesti doar pentru 10 minute? 
De ce faci sperante si apoi pleci ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat?
Si mai rau e..ca nu dispari de tot (...sau cel putin, nu iei tot ce ai lasat...)
Eu chiar nu inteleg oameni astia. " Ai privit vreodata in ochii mei, sa vezi ce simt cu adevarat? Ai avut vreodata curajul sa te uiti in ochii mei, sa vad care e adevarul?" Azi am realizat ca toti sunt la fel. Si nu asa dintr-o data, gata..cum s-a intamplat ceva rau o data sa dau vina pe toti si sa ii bag in aceeasi oala.Nu. 

Chestia asta se intampla de prea mult timp, de prea multe ori. Defapt..daca stau sa ma gandesc, asa a fost dintodeauna. Mereu s-a intamplat la fel. Am zis ca nu mai iubesc..apare cineva..mai apare cineva care spune sa ii dau o sansa.. si peste cateva zile, pe fata mea un mozaic de lacrimi. De ce? Pentru ca spre deosebire de alti, chiar iubesc cu adevarat? (Si sa nu ma contraziceti, sa spuneti ca nu exista decat o singura iubire adevarata. Chiar stiu ce zic.) Am incercat sa imi revin dupa fiecare chestie dastea. Intodeauna aceeleasi tehnici: 1. Incerc sa imi bag in cap fortat ideea ca "Lasa-l, nu stie ce a pierdut. E un demon daca a facut un inger sa planga". 2. Incerc sa ii evit privirea pana ma obisnuiesc cu ideea. 3. Imi gasesc alte activitati. Hmm.. ideea e..ca nu functioneaza! Am cerut si sfaturi... mi s-a spus sa uit. Dar, gandeste-te, poti sa uiti jumatate de viata? Nu. Am preferat sa nu uit.Sa ramana o lectie in capul meu, sa invat din greseli si sa stiu sa nu ma mai fac asta. Dar ma tin vreodata de cuvant?? Nu.
 Asta e cea mai mare GRESEALA 
pe care o pot face. Sa IUBESC...
In conculzie..nu mai am incredere in mine (din nou) ... nu o sa mai iubesc (din nou promit ceva ce nu o sa reusesc sa fac) Nu vreau sa vina ziua indragostitilor.



2 comentarii:

  1. O sa trec direct la subiect,vreau sa iti spun o chestie despre tristete si cum sa o dizolvi.Scuze ca ma exprim asa retard,uneori aparentele inseala.Add fumez.vise_x daca vrei

    RăspundețiȘtergere