duminică, 26 decembrie 2010

Catre Mos Craciun,


Mosule ... sti, eu nu vorbeam serios cand ziceam ca in dimineata de craciun nu vreau sa gasesc nimic material sub brad. E adevarat, am zis ca vreau sa imi indeplinesti 3 (respectiv 4) dorinte. Si in caz ca le-ai uitat, ti le reamintesc. Nu e timpul pierdut.
1. Sa fiu iubita. Maxim!
2. Sa am voce. Mai draguta decat cea de acum
3. O persoane care sa imi fie alaturi, si cu care pot vorbi orice (si te rog mosule, nu zi din nou ca o am pe mama:)) )
4. ... Si in final..ultima dorinta, cea cu data limita. Vreau ca pana de revelion sa ... Defapt, tu esti mosul, ar trebui sa sti ce vreau;;)

Ziua de Craciun a fost aiurea rau. M-au tarat ai mei pe la rude de la tara pe care nu le cunosc. Parca eram pe alta planeta, asa de ciudat arata satul ala, la un moment dat imi era frica sa nu raman blocata in noroiul care imi ajunsese deja pana la genunchi. Spre norocul meu, am avut chitara cu mine, si am mai destins atmosfera de inmormantare ( cine ar fi crezut ca batrani sunt asa tacuti o.O).
Oricum, totul s-a terminat bine cand am ajuns acasa in fata calculatorului.;;).
Ma rog, sper ca vei reusi sa imi indeplinesti cele 4 dorinte, si imi vei face viata mai simpla;;)

Cu drag`, Dede

2 comentarii: