sâmbătă, 25 decembrie 2010

E doar o iluzie



Doar daca…

Daca as putea sa iti spun ca te plac mi-ar fi usor T_T
Dar cand vorbesc cu tine deja simt ca zbor :”>
Totul in jurul meu prinde culori :X
Si simt cum plutesc pana la nori
Sa vorbesc cu tine despre asta am tot cautat
Dar faza e ca esti greu de abordat ( pe bune!) o.O
Nu stiu cum sa te iau, cum sa iti vorbesc (eh da` lasa )
Tremur in fata ta si nu stiu cum sa ma linistesc (chiar crezi ca ii pasa?)
Sti..uneori as vrea sa citesc ganduri
Sa vad ochii tai ca pe niste randuri
As fi mult mai sigura pe mine
Nu am incredere cand vine vorba de tine ^o^
Un raspuns simplu da sau nu ^_^
Ar usura lucrurile, sti si tu..
Defapt nu sti, pentru ca nu ti-am zis :))
Ca tu esti cheia intrarii in paradis


P.S: E scrisa mai de mult si nu e asa buna
Dar are valoare sentimentala;;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu