vineri, 24 decembrie 2010

Roman de dragoste


Prima postare
Primul roman
...prima dragoste

Lasa ploaia sa cada..
"-Imi e dor.
-De cine?
-Nu stiu, dar imi e asa dor.
-Hai spune, poti sa ai incredere in mine
-Off, uite ma! Imi e dor de sentimenele pe care le aveam pentru bou`ala.
-Ai spus ca l-ai uitat.
-Am mintit.
-De ce mai ti la el?
-Nu stiu mai! daca nu stiu? Ce pot sa spun?
Stiu doar ca vreau sa fiu ca inainte, sa nu pun atat suflet, si sa nu imi pese de nimic.Ma simt pierduta..
Sti cum e sa te simti asa? Sa simti ca poti sa te ridici la cer, e ca si cum ai putea sa atingi stele cu mana, sa sti doar tu cum e sa stralucesti langa ele. Si daca ceilalti spun ca sunt aberati, tu sa crezi mereu in ele. Sti cum e sa iti fie frig, si cand privesti luna, sa nu mai simti nimic? Sa se imprastie totul in infinit, in milione de particule, iar tu te simti ca si cum ai saruta cerul?
Spune, sti cum e?
-Nu. De ce?
-Asa ma simteam in bratele lui...

"E aiurea ma, sa ai cuvinte in inima si sa nu sti sa le spui. Eu nici macar nu sunt asa.Si da, ai citi bine. Imi e dor de el... Defapt imi e dor de cum ma simteam cu el.Si doar i-am spui inimioarei :" Inceteaza sa il mai iubesti.Te ranesti singura. Obisnuieste-te cu ideea, el nu te vrea", dar nu vrea sa ma asculte. Sunt eu paranoica? Am impresia ca traiesc un vis, si nu reusesc sa ma trezesc. De ce mie se intampla numai mie? "
-Off, tu, micuto, cate incap in sufletelul tau, uneori nu te mai stapanesti si izbucnesti din impuls.Cat de stupid nu?Dar tine minte: nu incerca sa te schimbi pentru nimeni .Si nu mai plange in fata nimanui.Ai mai facut prostia asta si inainte, mai sti? Incearca sa lasi in urma:concepte, idei,aberati si sperante. Ti-am propus sa lasi in urma tot,pe el, pe tine,amintiri..
Uite cum incepe povestea.
Destinul ti-l arunca-n fata intr-o seara de octombrie in cel mai prost moment, dupa liceu
Nu te cunoaste dar se baga in viata ta, mai de graba.. In inima ta.
Tu aveai o zi oribila.Poate una din cele mai urate din viata ta.
El incepe sa te consoleze, dragut din partea lui,
nu il cunosti dar iti place sa il privesti, desi lacrimile te impiedicau,
(si aici o mare prostie..)
Incepi sa il placi.
Inca n-ai castigat nimic,
si esti constienta de faptul ca
probabil nici nu vei castiga ceva.
Insa nici de pierdut nu mai ai ce sa pierzi, nu?

Ai pierdut destul si destule.....

Iar tu: ...daca intr-adevar ti`ai dat seama ce ai facut, dar inca
o iubesti
asa cum ai zis,
...
Ai putea sa fi mai direct
Si sa dai cartile pe fata
Sau poate nu?!

Si inca o chestie: tu, micuto (la naiba! cat de bine suna 8->) ,
Incearca sa il uiti..sti..ti s-a mai zis: "nu te merita"...


I belived in you....My mistake

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu