luni, 27 decembrie 2010

The END!





Gata!De maine, las in urma tot. Incep un alt roman, cu alte personaje, alte actiuni, alta lume. Da stiu, o sa imi fie dor, dar
sti ce?? Nu imi mai pasa. Prefer sa plang o saptamana decat sa suspin cateva luni. Si promit ca orice s-ar intampla nu o sa ma mai uit inapoi. Chiar daca stiu, ca voi sunteti in spatele meu, cu zambetul pe buze si mana intinsa spre mine, nu o
sa intorc capul, nu o sa va las sa ma trageti din nou in trecut. Stiu ca o sa doara, dar o sa strang din dinti si nu voi lasa lacrimile sa curga. Nu. Nu vreau sa sufar iar pentru ca nu am avut curajul sa spun ce ma deranjeaza. Of, ce prostesc. Imi pierdusem orgoliul, jertfa platita pentru a ierta o iubire neimpartasita. Rolul asta nu ma prindea asa bine. Nu sunt asa cum par -romantica incurabila-. Candva, demult, intr-un sertar cu amintiri, a carui cheie s-a pierdut intr-un ocean de lacrimi, eram o copila caruia nu ii pasa de dragoste,
sau de ziua de maine, sau de alti. Si drace! Imi era atat de bine. Dar nu.. A aparut liceul si a trebuit sa strice tot.
Vreau sa
Fiu visatoare
Sa nu am regrete
Sa zambesc fara motiv
Sa nu imi pese
Sa alerg din nou
Sa rad in hohote
...
Sa fiu ca inainte

Voi lasa sa se puna praful pe vechiul jurnal, voi
da delete tuturor remuscarilor, si voi incepe alte file.



De maine.. Voi fi alta..

6 comentarii:

  1. Cat imi place cum scrii,ti-am zis:X. Si asa,ia atitudine;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. delete si din recycle bin? sau doar delete? :-/ :)

    RăspundețiȘtergere
  3. mai bine iti pui un program, am auzit ca e ultimul racnet in materie de amintiri... si pur si simplu nu te mai "doare", ar fi aiurea daca am da delete la amintiri, parca nu am mai fii noi... nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. da,chiar ar fi aiurea
    desi..uneori ar fi chiar mai usor:-<

    RăspundețiȘtergere